Nuno Gomes: incidente nel Llagu Garda

Nuno Gomes
El famosu merguyador surafricanu d'orixe portugués Nuno Gomes, ingresó pa un tratamientu hiperbáricu nel hospital de la ciudá de Bolzano, nel norte d'Italia, tres de sufrir esti día 29 de setiembre un accidente por descompresión nes agües del Llagu de Garda, en Capo Tempesta, a pocos kilómetros al sur de Torbole. Gomes amiyó en 1996 fasta los 286,60 m. de fondura na caverna de Boesmangat, en Suráfrica y l'añu pasáu, na Mar Bermeya, franció'l récord mundial de merguyu autónomu, al algamar los 318,25 m. de fondura.
Anque la noticia en prensa fala de que Nuno Gomes s'atopa en condiciones crítiques y entá nun fuera desmentida o actualizada, un mensax d'Alberto Braz al Forum de Mergulho desplica lo que vien darréu:
«A final o Nuno Gomes sofreu um incidente e não um acidente. Encontrava-se a mergulhar a 62 metros e ao subir quando se estava nos 54 metros por estar a utilizar um fato seco novo teve uma falha no enchimento do fato o que o fez vir directo à superfície em dois minutos. De imediato voltou a descer e cumpriu todos os patamares referentes a esse mergulho. A sua equipa de terra ao vê-lo subir sem descompressão de imediato alertou os serviços de emergência o que fez com que fosse retirado da água por helicóptero e transportado para o hospital. Efectuou vários testes que o deram como apto para mergulhar o que já fez ontem e hoje com um mergulho de 123 metros. O Nuno ficou surpreendido com a velocidade com que estas notícias correm e posto ao corrente destas mensagens aqui no forum envia o seu agradecimento a todos pela preocupação. Saudações, Alberto Braz».
>> La noticia completa, en Profundezas...
>> El mensaxe aclaratoriu nel Forum de Mergulho
>> Y ésta, ye la páxina oficial de Nuno Gomes






<< Home